donderdag 14 september 2017

LA SALETTE


LA SALETTE:

Op 19/9/1846 verscheen Maria  aan de 2 herderskinderen Melanie Calvat (14j.) en Maximin Giraud (11j.)  in LA SALETTE (Franse Alpen) om hem een belangrijke boodschap door te geven (“GROOT NIEUWS” zoals Maria zelf zegt bij aanvang.)
Deze Mariaverschijning dito boodschap is de 1 é officieel door de rk kerk erkende verschijning van de H.Maagd Maria.

De H. Paus Johannes Paulus II zei
 (in 1996) ter gelegenheid van de 150ste verjaardag van de verschijning van de Moeder Gods te La Salette:
“Maria’s woorden in La Salette bewaren door hun eenvoud en hun strengheid een ware actualiteit, in een wereld die nog steeds lijdt onder oorlog, honger en zoveel ellenden die tekenen zijn en dikwijls het gevolg van de zonde van de mensen…!”

De H.Pastoor van Ars zei in een profetische uitspraak: “LA SALETTE heeft veel goed gedaan, het zal nog meer goed doen en LATER zal het dit OVERAL doen en STEEDS MEER!!!

Maria verschijnt wenend om volgende boodschap te verkondigen:ALS MIJN VOLK ZICH NIET WIL ONDERWERPEN BEN IK GEDWONGEN DE ARM VAN MIJN ZOON TE LATEN GAAN. HIJ IS ZO ZWAAR EN ZO DRUKKEND DAT IK HEM NIET LANGER KAN TEGENHOUDEN...” Tot slot vraagt Maria tot 2 X toe:"Maakt deze boodschap GOED BEKEND, aan gans mijn volk."


De Boodschap van LA SALETTE:

Het geheim van LA SALETTE:

Mooie website over de verschijning en de boodschap van LA SALETTE:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.