vrijdag 28 juli 2017

MARIA MEESTERES VAN DE VOORZIENIGHEID

MARIA MEESTERES VAN DE VOORZIENIGHEID:

Onderrichting van Maria:



"Ik ben Meesteres van de Voorzienigheid. Ik bezit de macht om levenswegen te hertekenen door mijn beschikking over Gods genaden. Dat is wat Ik in het bijzonder doe met mijn trouwste dienaren: Ik stuur de route van hun leven bij volgens het nut daarvan voor Mijn Plannen. Zalig zij die mij daartoe de volle vrijheid laten. De ziel die Mij deze vrijheid ontzegt, straft zichzelf, want zij staat haar eigen geluk in de weg. Als Meesteres van alle zielen kan Ik harten en geesten zodanig vormen dat zij uit zichzelf gaan verlangen naar bepaalde veranderingen in hun gedrag en in hun reacties, zodat zij steeds méér nauwgezet datgene volbrengen wat Ik wil.
Ik kan zielen herscheppen tot afstralingen van mijzelf. Welke schatten huizen in de totale navolging van Mij. Ik verlang zozeer, mijn eigen hart en geest uit te storten in mijn vurigste dienaren, opdat hun handen en hun woorden mijn Werken op aarde verderzetten. Laten zij nooit vergeten dat het ware leven slechts bloeit in de schaduw van het Kruis en aan de voeten van Haar die door God is gemaakt tot de Meesteres van alle zielen, die het voorrecht heeft genoten om een totale macht te verwerven op het Hart van de Allerhoogste. Het is de heilige plicht van elke ziel, haar kruis te aanvaarden."
BRON: Maria Domina Animarum Apostolaat (zie openbaringen 7 januari 2006)

Het Ware Leven bloeit slechts  in de schaduw van het Kruis en aan de voeten van Haar die door God is gemaakt tot de Meesteres van alle zielen, die het voorrecht heeft genoten om een totale macht te verwerven op het Hart van de Allerhoogste.”






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.