zondag 18 september 2016

ONDERWERP U AAN GOD!

ONDERWERP U AAN GOD!
Maria komt ons wenend in La Salette oproepen om ons te ONDERWERPEN aan God!


19/9/1846-19/9/2016:170 é verjaardag van de verschijning van Maria in LA SALETTE:

Maria bracht in La Salette een ultieme WAARSCHUWING (Maria begon Haar toespraak met de volgende woorden: “Kom dichterbij Kinderen, ik ben hier om u GROOT NIEUWS te vertellen!”) voor GANS HET VOLK (daarbij worden niet enkel de gewone mensen bedoeld maar ook de geestelijkheid!) Het is hoog tijd om aan het verkondigen van een peperkoeken Sinterklaas-God een halt toe te roepen!(GOD IS, IK BEN. IK BEN DIE IS!- exodus 3:14) De hemel zelf kwam ons oproepen in 1846 dat we ons met z’n allen  dienen te onderwerpen aan God(!) Geen Lieve kindertjesgedoe, maar duidelijke waarschuwende taal krijgen we te horen in La Salette.Maar velen kunnen of willen dit niet aanvaarden omdat men bij het horen van dergelijke taal ze op hun hoogmoedige teen getrapt zijn. Men hoort liever een taal, die men zelf uitvind en die aangenaam in de oren klinkt, één waardoor hun gemoedsrust niet verstoord wordt! Men blijft liever  verder aanmodderen in een klimaat van geestelijke dood en/of lauwheid, in plaats van een nieuw begin te maken, en een levendig geloof tentoon te spreiden, een geloof dat God aangenaam is! ONDERWERP u aan GOD, geef Hem de Eerbied die Hem toekomt. Dit is de eerste plaats in uw leven, dan zullen de zegeningen die u van Hem ontvangt rijk en genadevol zijn! Luister en geef gevolg aan wat de hemel zelf u is komen zeggen, in plaats van te luisteren naar de hedendaagse Schriftgeleerden, die u fabeltjes wijsmaken, en u een peperkoeken Sinterklaas God voorschotelen...(die niet in overeenstemming is met de God die we kennen vanuit de Bijbel!)

Zie ook: Zich onderwerpen aan God:

 
Maria doet in La Salette een dringende  oproep:

“ALS MIJN VOLK ZICH NIET WIL ONDERWERPEN BEN IK GEDWONGEN DE ARM VAN MIJN ZOON TE LATEN GAAN, HIJ IS ZO ZWAAR EN ZO DRUKKEND DAT IK HEM NIET LANGER TEGENHOUDEN KAN.”






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.