maandag 20 juli 2015

STRALENDE STERREN

WEES ALS STRALENDE STERREN DIE OPVALLEN IN DE DUISTERNIS:

 

Wees echte kinderen van God op wie niets valt aan te merken.”

Het woord van god zegt ons: " Zorg ervoor dat niemand iets slechts van jullie kan zeggen. Wees echte kinderen van God op wie niets valt aan te merken. Want dan zullen jullie als stralende sterren zijn, die opvallen tussen de slechte en ongehoorzame mensen van deze tijd. Blijf gehoorzaam aan het woord dat leven geeft. " (Filippenzen 2:15-16)
Vandaag Jezus zegt ons: " Wees niet bang om anders te zijn dan andere mensen. Ik wil dat je een lichte en stralende ster bent in deze donkere wereld.  Satan heeft deze wereld vervalst, dus veel van mijn kinderen lopen achter de verkeerde dingen en bewonderen de verkeerde mensen. Films en televisie maken helden uit de slechteriken. Bedriegers lijken te winnen. En sportsterren hebben te vaak een minder-dan-stralend gedrag. Duisternis is  overal.

Ik heb je geroepen om anders te zijn. Ik heb je geschapen in mijn eigen beeld, en ik verstopte de hemel in je hart. Ga weg van de duisternis van deze wereld en volg me. Hoe meer tijd je besteedt met mij, des te helderder zal je licht schijnen. En je leven zal worden als een vuurtoren dat anderen mij helpt te vinden.”

Hoe meer tijd je besteedt met mij, des te helderder zal je licht schijnen. En je leven zal worden als een vuurtoren dat anderen Mij helpt te vinden.”

   

   "Mensenkind, gij woont te midden van een weerspannig geslacht; van hen die ogen hebben om te zien, maar niet zien; die oren hebben om te horen, maar niet horen, want zij zijn een weerspannig geslacht." (Ezechiël 12: 2)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.