dinsdag 21 juli 2015

RUST IN JEZUS

ZOEK JE RUST IN JEZUS ONZE HEER:


Kom naar mij en rust in mijn aanwezigheid.”


Het woord van God zegt ons:”Want, zegt de Heer, de Heilige God van Israël, alleen als jullie Mij weer waren gaan dienen, hadden jullie gered kunnen worden. Alleen als jullie rustig op Mij hadden vertrouwd, zouden jullie sterk geweest zijn. Maar jullie willen dat niet. " (Jesaja 30:15)

Vandaag zegt Jezus ons:" Kom naar mij als je moe en uitgeput bent. Kom naar mij als je er even tussenuit wilt. Rust in mijn aanwezigheid. Rust is één van mijn geschenken voor je. Rust in me toont aan dat je me vertrouwt, ik heb genoeg kracht in mij om je op mij te laten steunen.

Sommige mensen lopen juist weg van mij als ze moe en uitgeput zijn. Ze denken dat tijd met me doorbrengen meer werk en meer verantwoordelijkheden betekent. Dus ze verbergen zich voor me. Maar de waarheid is dat ik de enige plek ben waar ze echt opgeladen worden. Als je moe bent en je batterij is bijna leeg, verbind je dan met mij door rust in mijn aanwezigheid en ik geef je nieuwe kracht."

Kom tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijn, en Ik zal u rust geven; neem mijn juk op je en leer van Mij, want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart, en je zult rust vinden voor je ziel; want mijn juk is zacht en mijn last is licht.”
(Matteus 11:28-30)


Kom tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijn, en Ik zal u rust geven; neem mijn juk op je en leer van Mij, want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart, en je zult rust vinden voor je ziel; want mijn juk is zacht en mijn last is licht.”





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.